16 Kasım 2009 Pazartesi


çok fena intikam alasım var senden
bi yandan diyorum ki boşverrrrrr naparsa yapsın, zaten çok kaale aldığın bi adam diildi, uzamadan bitti gitti, olayları bilen herkesin verdiği tepkileri düşün, adam hakkaten şerefsiz miş, miş, miş deeeee öyle olmuyo işte ya
bunların hepsini biliyorum, kabul ediyorum falan ama benim sinirimi almam lazım birinden, üzerinden geçen 3 haftaya rağmen hala bilemediğim sebepleri düşündükçe sinirlerim bozuluyor, ağlıyorum sinirimden, kendime öfkemden.
senin beni bu kadar üzmeye ya da aşağılamaya ne hakkın vardı????? sen kimsin yaaaaa
yok yokkk benim bi şekilde bunun intikamını senden almam lazım daaaa işte napıcağımı bilemiyorum :))
kafam basmıyo ya bu intikam, misilleme, ödeşme işlerine. Voodoo bebeği yaptırmak istiyorum bi tane, senin o çok önemli toplantılarından birinde de onu işleme almayı planlıyorum. tam bir sunum yaparken iğneleri en münasebetsiz yerlerine batırmayı istiyorum. sonra akşamına arayıp hoşuna gitti mi diye soracağım :))) bence seviceksin :))
en güzel kıyafetlerimi giyip, muhteşem bi makyaj yapıp "tesadüfen" sokakta karşılaşmak istiyorum seninle. hatta mümkünse bi gece klubünde olsun, yanımda da muhteşem bi adam olsun ve bana yazıyo olsun, sen selam vericeksin ama ben suratına bakmıycam sonrasında sen allahım ben naptım dersin, kafanı taşlara vurursun diye.
üffffffffffffff biliyorum tamamen türk filmi kıvamına getirdim yazıyı ama napim istiyorum bunları. senin beni üzdüğünün 5 katı 10 katı üzülmeni istiyorum. belki hepsinin sonucunda ortaya çıkıp en azından adam gibi bir özür dilersin. ama nerde sen de o yürek be güzelim

2 yorum:

  1. kuzummmm bizde bu saflık varken daha çok türk filmi senaryosun yaşarız malesef...adam ki adam bile diyemiyorum kendisine her türlü intikamı hakediyor da bizde o potansiyel yok malesef teknik destek almak lazım diyorum ben..işi bilene sormak lazım:) ya şaka bir yana seni bu denli üzen birini elime geçirsem parçalarım da naıl elime düşer onu bilemiyorum bi türlü ama çekirge bir sıçrar iki sıçrar üçüncüsünde çamura batar...bulucaz bir yol sen üzme o tatlı canını kuzum..seni seviyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Kuzucum Revenge İs Sweet diyorum :))))) yakında bi plan yapıcam kesin :)))

    YanıtlaSil