26 Nisan 2010 Pazartesi

iki kafadar satıyor



Dünden beri alışveriş bloglarında dolanıyorum, insanların gardıroplarına, tasarım dünyalarına girdim çıktım, hatta çok keyifli bir kaç alışveriş de yaptım :))
Canım arkadaşım Kübra'ya bu bloglardan bahsettim hatta birkaç tanesini gösterdim, o da pek beğendi, sonrasında da evde artık üzerine olmayan bir sürü kıyafetimiz olduğundan ve bizim de belki böyle birşey yapabileceğimizden konuşmaya başladık
evettttt sözün özü biz artık kilo veririm de içine girerim diye düşündüğümüz ama malesef bu hedeften gittikçe uzaklaştığımız kıyafetlerimizi hala onları giyebilecek kapasitedeki insanlarla paylaşmak istiyoruz :)) şimdilik sadece blog u açmakla işe başladık ama en yakın zamanda resimlerle de sizi bilgilendirmeye başlayacağız :))

http://ikikafadarsatiyor.blogspot.com/

blog un adresi bu, arada sırada girin bakın olur mu :))) ben zaten burdan yeni ürünler eklendikçe de haber vereceğim :))

2 yorum:

  1. yeni blogunuz hayırlı olsun cnm takip edeceğimm:))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :)) yakında tam kapasite geliyoruz :))

    YanıtlaSil