25 Mayıs 2010 Salı

CHP'nin nihayet yeni bir başkanı var


Ne kadar umutsuz durumdaymışız meğer, ne kadar düzgün birine hasretmişiz toplum olarak meğer. Sevgili Kemal Kılıçdaroğlunu bu kadar sahiplenmemiz başka nasıl açıklanabilir :))
Dünyanın en zengin başbakanları arasında adı geçen ama mal varlığını açıkladığında bir dikili ağacı bile bulunmayan insanların aksine daha başkan olmadan açıkladı bütün mal varlığını üstelik sadece kendisinin değil ailesininkini de, insanların başka eleştiri bulamayıp da gömleğine taktığı dönemde "kazandığım parayla aldım, hediye falan diil" diyecek kadar dürüst davrandı.
Siz başkalarının kullandığı 300-500 milyonluk marka eşarplara, tasarım çantalara, son moda, milyarlık saatlere, Amerika'dan getirttikleri özel jeeplere, ailelerini devletin uçakları ile özel düğünlere göndermelerine nasıl kafayı takmıyosunuz, nasıl sineye çekiyorsunuz biz de Kılıçdaroğlunun 500 milyonluk gömleğini sineye çekiyoruz bu seferlik.
Umarım bu sefer sol partiler bir grup altında toplanabilirler de bizim de özlem duyduğumuz birlik sağlanır,  şu anda ülkemizin en çok ihtiyaç duyduğu olgu bu sanırım.
İktidar açısından kötü oldu tabi, onlar Baykal ile devam etmeyi tercih ederlerdi, ne de olsa o zaman karşılarında bir muhalefet yoktu :) daha ilk günden başladılar saldırmaya, neymiş efendim "Recep bey" sokak jargonu ile konuşmakmış :) "Ananı da al git" gayet  uygun bir salon uslübu çünkü biliyosunuz :)) önce düşünüp sonra konuşacaksın ki söylediklerinin bir değeri olacak
Ben kendi adıma Kemal Kılıçdaroğlundan ve oluşturduğu listeden umutluyum, özellikle Süheyl Batum'un partiye katılmasına çok sevindim. Politika dışında olmasına rağmen Kemal Kılıçdaroğlu'nun "akıl hocam" diye nitelendirdiği Sencer Ayata'nın da partiye olumlu etkisi olacağına inanıyorum.
Bekleyip göreceğiz neler olacağını, ama bu esen olumlu havanın insanları biraz olsun hareketlendirdiğini, üzerlerindeki ölü toprağını biraz attığını görmek iyi geldi bana :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder