7 Haziran 2010 Pazartesi

eski sevgilinin yeni sevgilisi



Cumartesi akşamı yıllarca aşık olduğum adamı yeni sevgilisi ile gördüm, aynı masada yemekte olmamızdan dolayı ne yedim, ne konuştum, ne yaptım hiç bilmiyorum.
evet tekrar beraber olmayacağımızı ve arkadaş kaldığımızı ikimiz de biliyorduk ama bi sevgilisi olduğunu bile bilmeden karşıma elele çıkmaları beni şaşırtmaya yetti
eninde sonunda hayatımdaki insan diye birisini karşıma çıkaracağını biliyordum tabi ki ama keşke ben görmeden önce bi haber verseydi, ilk duyduğumda dünya ayağımın altından kaydı zannettim.
cumartesi gecesi kötüydüm, malesef bütün eski anılar beynimin içinde dolandı durdu sabaha kadar, üstelik geçen yaz tekrar beraber olma gibi bi durumumuz olduğunu düşündükçe canım çok acıdı
ama şaşırarak farkettim ki bikaç romantik film ve rejimimi bozduran biraz abur cubur bunu atlatmama yetti, hep düşünüyordum herhalde dağılırım toplanamam falan diye ama düşündüğümden sağlam çıktım :)) gene de bi süre daha onlarla aynı ortama girmeyecek olmanın rahatlığı da yok desem yalan olur :)))
ayrıca eski sevgiliden dost olmaz kavramına şiddetle karşıyım, evet benim de yolda görsem suratına bakmayacağım eski sevgililerim vardır ama bu adam benim 10 yaşından beri arkadaşım, 8 sene boyunca o Kanada da ben burda gitti geldi, oldu olmadı bir ilişkiyi yürütmeye çalışmamız ve beceremememiz arkadaşlığımızı etkilemedi çok fazla, sadece ben aşık oldum kendisine :)) ikimiz de yıllar sonra aynı şehirde olduğumuzda bir şansımız olmasını isterdim ama bu sefer de o göze alamadı arkadaşlığımızın bozulması riskini
sonuç mu?? sonuçta onun hayatında birisi var, üstelik de gayet mutlu görünüyor, benim ise hayatımda kimse yok ama ben de mutluyum sanırım :))
bu arada yukardaki resimde bulunan voodo bebeğinden bende olduğunu belirtiyim ama kesinlikle bu adam için değil, erkek görünümlü bir şerefsizin arkasından almıştım :)) işe yaradığına inandığımdan diil ama o iğneleri onun belli yerlerine batırdığımı düşünmek hırsımı almama yardımcı olmuştu geçen kış :))))))))))

8 yorum:

  1. bu vudu bebekleri nerden bulabilirim :))
    iğne yerine de çuvaldızı daha zevkli olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. ben markafoni den almıştım, karınca ürünüydü sanırsam ama bu siteden de alabilrsin, aynısı sanırım benimkinin :))
    http://www.buldumbuldum.com/urun/vudu-bebegi/
    iğne, çuvaldız vs orası sana kalmış :))

    YanıtlaSil
  3. ayy geçmiş olsun. sevmesen de öyle görmek kötü bir şey ya :(

    YanıtlaSil
  4. evet geçmiş oldu hakkaten :)) teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. filimdeki mutlulugu bir erkege yaşatmak istiyorsan erkegi senin seçmemen gerekiyor :))

    YanıtlaSil
  6. işin kuralı bu değil mi, seni seçenle sen olamazsın, senin seçtiğin seninle olamaz :)))

    YanıtlaSil
  7. Herkesin derdi ayni ne guzel :P "benim sevdigim beni sevmez, sevmedigim beni sever", her zaman bu boyledir. o yuzden bu noktada iliskide duygu yerine mantik baslar :)

    Ayrica bence eski sevgiliyle arkadas olunmamali, bence olunmaz da (arkadasligin tanimina bagli), gecmise gommek lazim, onumuzdeki maclara daha rahat odaklaniriz :)

    YanıtlaSil
  8. eski sevgilinle yaşadığın ya da yaşamaya çalıştığın arkadaşlık zaten ister istemez yüzeysel kalıyor, sadece aynı ortamlara girince medeni davranıyosun :))))) önümüzdeki maçların şampiyonluk getirmesi dileklerimle :)))))

    YanıtlaSil