29 Temmuz 2010 Perşembe

SBM Girls



Canımcım Kübracığımın blog undan özenerek yazmaya karar verdim bu post u aslında :))

Bugün öğle yemeği için yer düşünüyorduk kendimize 4 kafadar, biraz kokoş olmamızın da etkisiyle Kanyon'a gidelim dedik ama sonra kızlar yarın Kanyon'da organik pazar olduğunu ve ona uğramak istediklerini söyleyince ben de sanayi mahallesindeki güzide bir restoran a gitmeye boyun eğdim :) organik pazarla işim olmaz ama naparsın arkadaşlar için boynum kıldan ince tabi :)))

Biz gayet kokoş olarak sanayi mahallesinde baya bir ilgi çekince Sıla SATC kızlarına benzetti bizi, pek bir güldük, özellikle kocaman siyah bir arabanın yola girmeye çalışırken az kalsın bizi ezmesi bizim de buna çığlıklarla karşılık vermemiz görülmeye değerdi :))))

Bir an düşündüm hepimizi bir karaktere benzetmeye çalışsak nasıl olurdu acaba diye :)) Mesela Pınar kesin Charlotte olurdu, zira kendisi her zaman çok şıktır, çok bakımlıdır ve de arkadaşım diye demiyorum her işte mükemmeldir, yapamadağı şey yok gibi kızın :)))))

Kübra Carrie olurdu sanırım, yazı yeteneği vardır, esprilidir yeri geldi mi romantik yeri geldi mi mantıklı davranmakta üstüne yoktur ve de aşık olduğu adamla evlenmek için uzun zaman hayal kurmuş, sonunda da buna kavuşmuş, şimdi çok güzel bir evliliği çok da şeker bir oğlu var :))

Sıla'ya gelinceeee :) Sanırım Sıla da Miranda olurdu, Sıla biraz işkoliktir :) hatta eskiden daha fazlaymış ama bebişinden sonra biraz daha rahat :) Sıla mantıklıdır, ciddidir, işini ölçer biçer de hareket eder ama yeri geldi mi de hiç beklemeyeceğiniz esprililerle sizi hayretlere düşürür :))

Kala kala ben kaldım, bana da kala kala Samantha kaldı sanırım :) kesinlikle onun gibiyim diye bir iddiam yok zaten olamaz da :)) ama şöyle düşünelim bu yukarda saydığım üçlü evli barklı yıllardır stabil hayatları ve ilişkileri olan insanlar, bense biraz daha nerde akşam orda sabah modelindeyim :) evlilik, ciddi ilişki falan çooookkkk uzak geliyor bana ama her gece de ayrı bir adamla ayrı bir mekanda takılmıyorum :))

Ben öylesine bir yorum yaptım kızlarla geçirilen güzel bir öğle yemeği sonrasında, umarım siz de onlar da okurken keyif alırlar yazdıklarımdan :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder