10 Kasım 2010 Çarşamba

multinet

Geçen ay ortasında şirketimizin sağladığı muhteşem bir olanak olan - belki de tek olanak- Multinet kartımı kaybettim, allahım deli danalar gibi 3 gün arandım, kendime itiraf edemedim kaybettiğimi. Ama sonunda acı gerçekle yüzleştim, o ay daha içinde bi sürü para olan kartım kaybolmuştu be ben yenisi gelene kadar cebimden vermek zorundaydım yemek paralarını, ki yenisinin gelmesi de 15 günü bulur demişlerdi.
Eeeeee hergün kart ile onu da yiyelim, bunu da sipariş edelim diye bol keseden saçarken, bir anda aslında çok da aç diilim ben bi çorbayla geçiştireyim yemeği durumuna gelmiştim, Sıla ve Kübra halime acıyarak yemek ısmarladılar bana birkaç gün, ben de boynum bükük kabul ettim hatta içimden onlara "Size anne diyebilir miyim?" gibi cümleler kurmak geçti.
Neyse bu sancılı 15 günü atlattım ve yeni kartıma kavuştum, hatta içinde mevcut olan bakiyesi ile geldi, üstüne de yeni ayın parası eklenince ohhhhh değmeyin keyfime, bir anda Multinet zengini oldum, tabi eski havama geri kavuştum böylece, dedim nereye isterseniz gidelim artık, kanyon bile deseniz vız gelir tırıs gider.
Ama dün gene ufak bir kriz geçirdim allahım kartımı kaybettim diye, sonra Kübranın aklına geldi de "dün giydiğin ceketin cebinde olabilir mi acaba" dedi. Akşam koşa koşa gidip ceketimin cebine baktım, evet bir adet çakmak ile beraber kuzu kuzu bekliyordu beni orada.
Yok yok bu iş böyle olmayacak, ben en iyisi kartıma bir delik açıp boynuma takayım onu, yoksa bu dalgınlıkla  gene bi yerlerde bırakacağım, bir daha da kendisinden haber alınamayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder