26 Eylül 2012 Çarşamba

comeback mi ki acaba

ne kadar uzun zamandır yazmamışım, öyle saçma sapan şeyler yaşadım ki yazasım bile gelmemiş. ciddi anlamda içime kapandım, içimde bir şeyleri yaşayıp çözemeye çalıştım, işe yaradı mı derseniz, hayır yaramadı maalesef.
sonra anlattım onları yakın dostlarıma, işte o işe yaradı, sadece beni dinlemeleri yetti bana. şu anda iyiyim diyorsam bunda emeği olanlar var. iyi ki de varlar, iyi ki de onları seçmişim dost diye.
kalbim gene kırık belki, heyecanlarım bile uzun sürmüyor belki, hayal kırıklıklarım her gün artıyor ama daha güçlü hissediyorum, umarım yanılmıyorumdur, bunu da sadece zaman gösterecek.
bu neyin yazısı şimdi, amacı neydi derseniz yok bir amacı, bir anlamı, altında bir şey aramayın. okuyun ve unutun belki de en iyisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder