25 Eylül 2009 Cuma

MÜSAİT BİR YÜREK ACISINDA İNEBİLİRMİYİM

MÜSAİT BİR YÜREK ACISINDA İNEBİLİRMİYİM

Elveda..
Yol ayrımı çoktan gelmiş de..geçmiş bile..
İneceğim son durak gelmişte ben uyumuş kalmışım.Camın ardındaki renkli dünyalara daldım..
Kaçırdım ineceğim yeri..
Şimdi müsait bi yürek acısında indirirmisin beni..
Yolculuk çok güzeldi sağol..
Hiç ağlamadım (yalan..)
Merak etme ben buradan sonrasını biliyorum..Yürürüm evime kadar..
Ben bu yollardaki cam kırıklarını tanıyorum..
Ben o çizgileri takip ederim..
Sen sakın üzülme..

Müsait bir yürek acısında inebilir miyim..?
Gerçekten çok sıkıldım..
Gitmeye hiçbir zaman cesaret edemedim.Korktum..
Düşmekten,yalnız kalmaktan , saplantılı düşlerimden korktum..
Seni kaçıp sığınacağım, günahlarımdan af dileyeceğim mabet bildim..
Nedense tüm günahlarımıda seninle işledim…
Yalnızlığımdan..
Korkuyorum hemde daha fazla tüm korkularımdan..
Kandım..kandırıldım..
Üstelik sen kandırmak için de hiç çaba sarfetmedin ki…
Tüm suç benim..
Ben tüm yalnızlığımı hak ettim.Renkli gözlerinde renkli hayallere daldım..
Oysa ki senin bir suçun yoktu..
Ben kendi uydurduğum aşk masalına inanmıştım…

Müsait bir yürek acısında inebilir miyim..?
Keşke sevdim bir zamanlar seni ama bitti şimdi deseydin…
Keşke bu kadar değersiz görmeseydin önünde dağlar gibi duran yürekli sevgimi.
Gözyaşlarım içime akıyor..
Hiç bir merhem çare olmuyor yüreğimin acısına ..
Seninle de yalnızdım..ama bu yalnızlık zor geldi bana..
Tüm zorları başardım ya hayatta ..
Şizofren sevdam terk etmiyor içimden beni..
Dönüşü olmayacak bir yola girdim..
Zaten sevgimiz asla kesişmeyen paralel yollardı birbirine..
Ve biz hiç bir zaman kavuşamadık bize..
İstemiyorum artık renkli gözlerini..
Söylemeyeceğim artık sana en güzel aşk sözlerini..
Yalvarmayacağım bu sefer ardından…
Bıçak gibi kesildi sevda bağları..
Bu sefer dur demeyeceğim sana..
Bu sefer kapattım kapılarımı açmıyacağım sana….
Bu sefer yoksun gözümde..

Hadi şimdi indir beni müsait bir yerde…


ILHAN DAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder