11 Eylül 2009 Cuma

yaz sonu önerileri




malesef yaz bitti :((((( nasıl başladığını bile anlayamadığım, çok kısa gelen bir yaz yaşadım. yaşlarımız ilerlemeye başladıkça mevsimler mi kısalıyor acaba? son 5 senedir yıllar bana kısalıyor gibi gelmeye başladı. sanki 6 ayda bir yılbaşı kutluyoruz :))) işin şakası tabi ama gerçekten iş hayatı, sorumluluklar falan derken gittikçe daralan bir çember içinde yaşamaya başladığımı ve hayatın çok hızlı şekilde elimden kayıp gittiğini hissediyorum.
herneyse bu tamamen başka bir yazı konusu olabilir. bugün sadece gelmesini umduğumuz pastırma sıcakları ve güneş ile yapılabilecek aktiviteler konusunda öneri de bulunucam :))
1- dün akşam yapılması planlanan ama malesef yağmurdan dolayı 17'sine ertelenen "Haydarpaşa garı merdivenlerindeki Tuluyhan Uğurlu" konserine gitmek. umarım yağmursuz bir hava olur da serin bile olsa montlarımıza sarılıp haydarpaşanın büyülü ortamında, deniz in üstünde, piyanonun tınısında kaybolup başka dünyalara gitme şansı buluruz.


2- yaza veda partisi verip son kez arkadaşlarla açıkhava da güzelce eğlenmek. geçen hafta sonu gittiğimiz "Hawaii" temalı parti gibi bir gece olabilir. gerçi ben de dahil sadece 3-5 kişinin temaya uyduğunu gördük ama olsun, gene de aksesuarlar ve ortam Hawaii keyfi yaşattı sayılır :)))


3- güneş in iliklerimizi ısıtacağı bir günde çimlerin üzerinde minderlere yayılıp son bir piknik keyfine ne dersiniz :))) hayatım boyunca yumurtalı, salatalık-domatesli ilkokul pikniklerinden nefret etmişimdir. ama sucuk ekmek ve şarabın dahil olduğu, minderlerin üstünde keyif çatıp güneşin kollarına kendinizi bıraktığınız, akşamına ufak bir çakırkeyiflik ve güneşten dolayı oluşan kızarıklık yaşadığınız birkaç saate kesinlikle hayır demem. yazı bitirmenin güzel bir yolu değil mi sizce de :))))
4- kışın en vazgeçemediğimiz aktivitesi olan sinemayı son kez açıkhava da yaşayın. mümkünse bir şezlonga uzanıp, kalın polar battaniyenizin altına girin ve yıldızların altında izleyeceğiniz - mesela bir romantik komedi- filmin keyfini çıkarın.

5- mümkünse sakin yağan bir yaz yağmurunun altında yürüyüş yapın hatta gene mümkünse yanınızda bir sevdiğinizle bu anı paylaşın, sevgiliniz, dostunuz, aileniz vs...

aklınıza gelecek daha binlerce fikir olabilir ya da hiçbir fikir olmayabilir. gene de yazın bittiğini ve önümüzde soğuk bile olsa güzel şeyler getireceğiniz umduğumuz bir kış mevsimin olduğunu biliyoruz. genelde insanlar kışın biraz daha depresyon eğilimlisi oluyorlar, şahsen ben güneşi göremeyince biraz depresif oluyorum sanırım :))) ama kar yağdığı zaman da dışarda olup yürümeye, ya da kartopu oynamaya hala bayılıyorum :))))



MUTLU KIŞLAR :))))))))))))

1 yorum:

  1. ÇOK ÇOK ÇOK GÜZEL BİR KIŞIMIZ OLSUN KUZUMMM:) BAŞKA BİRŞEY İSTEMİYORUM BEN BU ARA BİLİYORSUN...HERŞEY GÖNLÜMÜZCE OLSUN:)

    YanıtlaSil