14 Ocak 2010 Perşembe

istiyorum da istiyorum


- şirkette kimseyle konuşasım yok ama genel bi durum diil bu, msn ve mailde arkadaşlarımla muhabbet ediyorum ama şirkette ağzımı açasım yok :) gün bitsin istiyorum
- Almadovar'ın son filmi "Broken Embraces" a gitmek istiyorum. seviyorum o adamın filmlerini, ayrıca Penelope o filmlerde ayrı bir güzelliğe sahip sanki :)))
- kafamdaki birkaç soruya cevap bulmak istiyorum ama bunun için onun yardımına ihtiyacım var, zira cevapları o verecek
- öğlen Chinese İn Town'dan tavuklu pilav yemek istiyorum, bayılıyorum hediye kutusu gibi bir kutu ile yemek getirmelerine
- doğumgünüm için ne giyeceğime, nerede yapacağıma, kimleri çağıracağıma karar vermek istiyorum artık. kazık kadar oldum ama hala hayatta en önem verdiğim gün doğumgünüm sanırım :)))
- bir sene de doğumgünü organizasyonumu ben yapmayayım, birileri bana süpriz yapsın, mekana girince süprizzzzzzzzzz diye bağırarak beni şaşırtsınlar istiyorum :))
- bu akşam seni görmek istiyorum :))
- cumartesi olsun arkadaşlarla haftalar öncesinden bilet alınan operaya gidilsin, öncesinde Happy Moons'da mükellef bi yemek yensin istiyorum
- cuma günü "Sherlock Holmes"a gidilsin istiyorum

şımarasım var bugün, sana şımarabilir miyim :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder