11 Ocak 2010 Pazartesi

sabır sabır ya sabır



sabır, sabır nereye kadar.

Olanlara rağmen sana bir şans daha verdim, bekliyorum, sabrediyorum değerlendirebilmen için ama sen inatla benim sınırlarımı zorlamaya çalışıyorsun.

Tamam dün olanları anlıyorum ama bi kere de ben talep etmeden kendiliğinden bi açıklama yap, kendiliğinden kusura bakma de, kendiliğinden yapılan programı ertele. ben aradıktan sonra, ben seni dürttükten sonra kusura bakma canım deme bana. neyse sakinim sakinim :))) ne demiş yüce Axl Rose "All We Need is Just a Little PATİENCE". Ah Axl ah, ne severim şarkıyı, şu zamana da ne güzel uydu :))))))))

neyse artık bardağın taşmasına damlalar kaldı, yani uzatmaları oynuyoruz, ya adam olup sana verilen bu son şansı değerlendireceksin, ya da birbirimize hayatta başarılar dileyeceğiz :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder