4 Mart 2010 Perşembe

deniz manzaralı kelepir okul


Bugün mailbox ıma düşen bi maili paylaşmak istedim. Temmuz ayında yapılan bir açıklama ile aralarında Kandilli Kız Lisesi, Çamlıca Kız Lisesi, Pertevniyal Lisesi gibi köklü eğitim kurumlarının da olduğu 22 lisenin satılacağı açıklandı, Gerekçe ise "Ekonomi'ye Can Vermek".

Ülkede herşey bitti, sıra eğitim kurumlarına mı geldi? İmam Hatipleri'de satışa çıkaralım o zaman. Bu gidişle elimizde kalan tek "eğitim kurumları" onlar olacak zaten.

Ben sadece size yapılacak olan protestoyu haber vermek istedim, katılıp katılmamak tabi ki size kalmış.

DENİZ MANZARALI KELEPİR OKUL!!!

İSTANBUL’DA 22 OKUL SATIŞA ÇIKARILDI!

KANDİLLİ KIZ LİSESİ SATILIYOR!
Sıra Cumhuriyetimizin mirası okullarımıza geldi. Geleceğimizin ışığını söndürmek istiyorlar. Göz dikmişler
Cumhuriyetin namusuna !.. Haraç, mezat satıyorlar.
“87 yıllık Cumhuriyetin malları bunlar!”
Bağırıyor eş başkanları, çağırıyor küresel çakalları, leş kargalarını… Kanımızın, terimizin, tarihimizin, emeğimizin ürünü her şey satılık. Satıldı madenlerimiz, fabrikalarımız, petrolümüz, sınırlarımız,
topraklarımız. As başkan emir veriyor, eş başkan satıyor.
“Vatan dediğin, okul dediğin arazidir, arsadır. Satılır.”
diyor ülkeyi satmakla mükellef olanlar.
DEĞERLİ YURTTAŞ!!!
Ne dedelerimiz arazi için öldü, ne de Cumhuriyetimiz arsaya kuruldu. Bu arsız, doymak bilmez
rantiyeciliğin, talancılığın geleceğimizin aydınlığını karartmasına izin verme!
OKULUNA SAHİP ÇIK, GELECEĞİNİ SATTIRMA…



Gün :6 Mart 2010 Cumartesi Yer :Kandilli Kız Lisesi Önü

Buluşma :13 : 00 Basın açıklaması :14 : 00

ÜSKÜDAR DEMOKRATİK GÜÇ BİRLİĞİ PLATFORMU



*Atatürkçü Düşünce Derneği Üsk.Koşuyolu Şb.
*Eğitim İş Sendikası 2.Bölge Başkanlığı
*Cumhuriyet Kadınları Derneği Üsk.Şb.Bşk. *Öncü Kadın Üsk.Şb.Bşk.
*Yeni Parti Üsk.İlçe Bşk. *İşçi Partisi Üsk.İlçe Bşk.
*Türkiye Gençlik Birliği Dergi (TGB

2 yorum:

  1. Insanin okuyucunca tuylerinin diken diken oldugu haberler bu siralar okadar ortalikta geziyorki..

    Hele sosyal hayatin bukadar siyasete karistirilmasi,gercekten icler acisi

    YanıtlaSil
  2. @peri tozu, malesef siyaset artık hayatımızın her alanına girdi, keşke daha sağduyulu bir toplum olmayı başarabilsek

    YanıtlaSil