13 Ağustos 2009 Perşembe

anlayamıyorum

ya gerçekten anlayamıyorum
aklımda bile yokken hayatıma girmeye çalışıyorsun, bana güzel sözler söyleyip, iltifatlarda bulunuyorsun, benimle planlar programlar yapıyorsun. sonra ben tam sana güvenip izin vermeye başladığımda çekip gidiyosun. bana "senden hoşlanıyorum canım, ama şu aşamada kendime yeni bir ilişki için güvenim yok" gibi zırvalıklar uydurup, 2 hafta sonra hayatına soktuğun yeni kızla resimlerini burnuma sokup, facebook ta yayınlıyorsun.
neden?????? ne gerek vardı ki????
benden hoşlanmamış ya da benle bir ilişki düşünmemiş olabilirsin , ki gayet doğaldır, o zaman adam gibi karşıma geçip olmuyo, ben başkasından hoşlanıyorum de. ben de bunu kabul ediyim, en azından dürüst oldun diyim zaten çekip gidiyim hayatından. ağlayıp zırlayıp,nedenler sorup, sana duygu sömürüsü yapacak ya da hakartler edecek diildim ki. böyle şeyler yapacağımı düşünüyorsan zaten beni tanımamışsın demektir.
herneyse şimdi bunu okuyanlar benim sana deli divane aşık olduğumu, sonunda senin beni istemediğini falan düşünebilirler. ama sonuçta benim sana aşık olduğum falan yoktu korkma. sadece senden hoşlandım evet kabul ama nolursa olsun bana saygı göstermeni beklerdim. bana saygısızlık edip kendi ufacık beyninle beni aptal yerine koymana gerek yoktu.
birazcık erkek olabilseydin zaten şu anda böyle bir yazı bile yazılmazdı :))) gerçi aradan 1 sene geçmişken neden böyle bişey yazma gereği duydum o da bilinmez ama insan bazen aklındakileri boşaltıp rahatlama gereği hissediyor, sanırım sebebi bu :))))

1 yorum:

  1. aslındaaa sözü geçen zat-ı muhterem!!!! için bu yazı bir lütuf olsa da...aslında hemen hepsi benzer şeyler yaşattıkları için ben artık anlamaya çalışmayalım kendi hallerine bırakalım demek istesem de olmuyor gönül ferman dinlemiyor;)) SIRADAKİİİİİİ:))

    YanıtlaSil