17 Ağustos 2009 Pazartesi

yavru ve katip :)))

- yavrum evde mi kaldık sence biz?
- ahahahahaha sana noluyo yahu, sen daha küçüksün :))) ama biz kaldık kuzu ile sanırım :)))
- ne alakası var ya aramızda zaten 2-3 yaş var kızım :))))
- eeee o zaman hep beraber kaldık diyelim :)))
- diyorum ki sen, ben bi de kuzu aynı eve yerleşelim, nasılsa bu gidişle 70 yaşında bile birbirimize kalıcaz, en azından şimdiden alışırız.
- heeeee olur valla zaten facebook sağolsun bağ bahçe bakmayı da öğrendik :)))
- evet ya kuzu da kıyafetleri diker, sen yemek ev işini halledersin, artık bahçeye de ben bakarım.
- bak bu fikri çok sevicek kuzu
- hatta organik çuvallardan elbise yapar bize, bi örnek dolanırız :)))))))))
- yavrum gözümün önüne getirdim de koptummmmmmm burda :)))
- olucağına bak yavru ne gülüyosun :))) şu benim ex'i de çağırırız arada bahçeye bakar, avlanır, tesisat işini falan halleder.
- hııııı zaten başka bi işe yaramaz sanırım :)
- yarar da şimdi burda söyleyemiyorum :)))
- ahahahaha süpersin yavru ne diim :)))))
- bu arada ben sana bahsemiş miydim lise de bi ara yazıştığım bi çocuk eklemiş beni facebook tan. adam çok çirkin tam benim kalemim :))))
- dur tahmin ediyim. esmer, çirkin :)))
- evet tam benim tipim diil mi :)))))
- ahahahah yok kızım sen adam olmazsın :))
- olmam tabi ama senin de şu son olaylarınının, cilveleşmelerinin devamını bekliyorum.
- bu ara herkeste bi hareketlenme var, kuzu da da var bişeyler. birazdan gelicek onun da ifadesini alıcam.
- al al, bizi o çuvallar içinde bile beğenicek adamlar bunlar mı diil mi öğrenmemiz lazım en kısa zamanda :))))))))
- aman yavru gene manyakça bi telefon konuşması yaptık, dinleyenler çok eğlenmiş sanırım.
- ii hadi kapat, ben daha çalışıcam :))
- ii çalış ben de dvd lerime döniyim :)))

1 yorum:

  1. ahahahaha valla ben herşeyi hazırladım sizi bekliyorum:))) bu son alternatiflerden de bişey çıkmazsa kesin bir organik çuval dikicem üçümüze de:)))

    YanıtlaSil