13 Ağustos 2009 Perşembe

kuzu ile yapılan olağan konuşmalar - 1

3-4 ayda bir yapılan olağan konuşmalardan birisi. özellikle evden biri ile kavga edilmişse, ya da bi önceki gece geç gelindi diye evde yapılan surat çekildiyse daha da ateşli olabilir konuşmalar :)))

mekan genellikle kuzunun işyeri olur, yazsa ağaçların altına gölgeye konmuş sandalyelerde bir bardak çay ve bir paket sigara eşliğinde, kışsa kapı önünde bi bardak çay ve bir sigara eşliğinde :)))

- kuzum artık karar vedim, kendi evime çıkıcam bu iş böyle gitmez
- kuzum iyi söylüyosun, hoş söylüyosun da sadece karar vermekle olmuyo biliyosun. şimdi bi bakalım. öncelikle maddi durum için bi düşünelim. ev kirası şu kadar, üstüne yol su elektrik olarak her ay düzenli gelen fatura toplamı da bu kadar olsun.
- yuh çok yazdın kuzu ya. o kadar harcamam, zaten bütün gün işteyim, akşamları bikaç saat elektrik harcama durumu olacak. kombili yer bakarım, onu da abartı açmam, kazakla otururum kışın ne var :))))
- peki kısalım faturaları, anlaşıldı yoksa sen susmayacaksın :))))
- dalga geçme kızım beeeeeee
- tamam tamam devam ediyorum, eve harcanacak paraya geldik şimdi, öncelikle klasik gıda parası...
- yuhhhh
- eeee öyle tabi kızım, sanki hiç alışveriş yapmıyosun
- evet ya ama bu kadar büyüğünü hep annemler yapıyo ya ben arada yaptığım ufak şeylerden dolayı çözemedim olayı :((
- bak daha işin içine temizlik, hijyen, bilumum kız meselesi malzemeleri, makyaj, kuaför, içki falan koymadım
- eeeeeeee sen de direk olumsuz bakıyosun yavru kuşum ya, bu yalnız yaşayan insanlar nası yaşıyo peki???? zaten gece çıktığımızda bi ton para harcıyoruz. bi süre evde takılırız nolucak????
- olur evdeki içki masrafını yazalım o zaman, abur cubur, cips, kuruyemiş falan :)))
- yaaz anasını satim onu da yaz, zaten battık bakalım nolucaz :)))
- tamam buyur
- bu ne beeeeeeeee??? bütün barı mı alıyorum, gelirken içkisini getirsin canım herkes. bi enayi ben miyim :PPP
- heeeeee buna tabi bi de senin vazgeçilmezlerin eklenicek cicim :))
- neymiş onlar be?
- Digiturk, dvd player, her ay aldığın bi ton film, kitap, dergi
- ha.....r evet ya haklısın valla
- kuzum bence sen bu ayrı eve çıkma işini yılbaşında zamdan sonra düşün, şimdi niye rahatını bozuyosun ki :))))
- ehehehehe daha parlak bi fikir buliyim, mesela bi ev arkadaşı :)))))))) (gözler manalı şekilde kırpıştırılır)
- hadi bakalımmmmm döndü dolandı bana patladı gene di mi :))))))
- aşkolsun kuzu şimdi sen benle beraber yaşamayı sana patlayan bişey olarak mı düşünüyosun :)))
- yok yahu öyle demedim valla :))
- ahaahahahahahaha
- aman şapşalsın kızım sen ya :)) aslında eğlenceli olabilir ya beraber yaşamak. hem nasılsa 70 yaşına gelince aynı evde bir dişi paylaşmak gibi hayallerimiz var ne de olsa :))))
- evet işte o yüzden diyorum 70'e gelene kadar beklemiyelim :))))))))
- tamam o zaman, hemen girelim sahibinden.com'a bi araştıralım kira fiyatlarını.
- tamam o zaman şu sigara bitsin girelim hemen bakalım.
- bu arada lafa daldık dün gece neler olduğunu anlatmadın hala bana. kaynatma merak ediyorum :)))
- aaaaaaa doğru :))) kaynatır mıyım yahu, ne bombalar var anlatılacak :))) şimdi başlıyorum. akşam ben giyindim, süslendim çıktım ...................................................................................

şeklinde başlayıp üzerinde binlerce yorumun yapılacağı, bu arada kuzunun işi çıkması sebebiyle devamlı bölündüğü için normalden bikaç saat daha uzun sürecek bir istişare toplantısı yapılır.

- yaaaa böyle işte kuzum. sonuçta gene bişey belli diil
- aman yaaaaaaaa bu sefer olur diyodum ben de, ama sıkıldım ya belirsizlikten.
- neyse kuzu ben kalkiyim, şimdi eve gidip bizimkilerin gönlünü aliyim, sonra içime dert oluyo :)))
- tabi yavrum aynı evde yüzyüze bakıyosunuz, olmaz öyle küslük falan :)) git biraz şımar anneciğine :))))))
- evet zaten anlaşıldı ki bizim bu ayrı eve çıkma hayali şimdilik de sadece hayal :)))
- ütopya o ütopya :)))))))))

2 yorum:

  1. kuzuuummm ama böyle ulu ortada olmas ki tüm planlarımız çıktı meydana:))) valla bir de dışardan kendimi okuyunca senin hayatındaki ' acı gerçekler' kıvamında bir şey çıktı karşıma..ben hep bu kadar gerçekçi ve hatta pesimist miyim yaaa:)))

    YanıtlaSil
  2. :)))))))) yok kuzum sen mantıklı yanımsın benim :)))))

    YanıtlaSil